Hanchenträning

Ingen sovmorgon idag inte, kl. 9.00 ska jag rida för Hanchen så det är bara att pallra sej upp men än så länge ligger jag i sängen :)

Det som hänt sedan sist är i torsdags så skyndade jag mej ut till stallet efter jobbet för att mocka mm. sen åkte jag och Olivia ut till min Farmor. När jag sa att vi skulle åka dit såsvara Olivia med att vi skulle åka till bollen:) hon vet att det finns en boll att leka med där och oftast är det Kalle hon ska leka med och på nått vis hamnar dom alltid på golvet;)
Här skulle det sovas i hallen!

I fredags va jag och mamma bjudna hem till Sara W på tjejkväll med henne och hennes mamma. Riktigt trevligt med god mat som extra bonus:)

Igår va det en lugn dag jag, Olivia och Sofia åkte ut till stallet och gick upp till ridhuset så Sofia och Lotti hoppade lite styrkeserie. Dom va duktiga som vanligt och Olivia sov hela tiden vi red i ridhuset och hela vägen hem till stallet (väluppfostrad) hehe. Väckte henne när vi kom fram så hon fick rida lite också och nu vet hon hur man svänger :) Lotti är så snäll och bara hänger med. 




Ett väldigt propotioneligt (hur stavas de?) ekipage :)
Jag filmade Sofia också men kan inte lägga in från mobilen :( kanske kommer ikväll men nu lär jag sätta fart. Efter stallet blir det till att träffa Maja och Linda. 

Kommentarer
Postat av: P

Lotti blir perfekt till Olivia sen :)

2013-11-17 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0