Filmerna

Börjar med filmerna från hopptävlingen först 1m
 
 
Och 1,10m
 
 
Igår va vi ju då iväg på dressyrtävling i Söderhamn jag, Olivia, mamma och Petra också Lotti såklart =) Det började regna strax efter vi kom fram och det blev bara värre =( Så inte bästa förutsättningarna och att Lotti va livrädd i ett hörn gjorde ju inte det hela bättre så inga toppoäng blev det men iaf en 7:a på första öppnan =) slutade på 58,7% Känns ju ändå som en rätt ok lägstanivå så det är bara att hoppas på en mer avspänd häst till nästa tävling som inte blir förrän 9/11 i Högbo så vi hinner träna lite tills dess. Petra fick iaf lite fina bilder trors vädret och jag tycker Lotti gör sej väldigt bra i kandaret =)
 
Jag trodde inte att mamma skulle filma i detta väder men det gjorde hon så den som orkar får titta =)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktiga Lotti hoppade vattenmattan i alla fall =)

2013-10-07 @ 08:08:04
Postat av: P

Jag skulle också stå på bakbenen om jag var tvungen att gå fint i det där urusla vädret ;)

2013-10-07 @ 20:31:01
Postat av: Sabine

Vielleicht der innere Zügel etwas zu festgehalten.
Wenn etwas mehr Leichigkeit in der Hand>>> entspantere Lotti!!?

2013-10-08 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0