Kraxande kråka

Det är Olivia de ;) Hon va hes imorse när hon vaknade och så låter hon fortfarande. Men det verkar bara sitta i halsen som tur är och hon är ju inte direkt tystare för de så hon lider nog inte=)
 
Idag har jag och Olivia haft en riktig mor och dotter dag för Micke har varit på 24-timmars kryssning från igår så vi startade med en slapp morgon hemma och sen runt 11 åkte vi till stallet och tog in Lotti för ridning på en gång, jag hade ingen aning om hur ridbanan va men hade inget annat val eftersom jag hade Olivia med mej men den gick att rida på som tur var. Vissa ställen hade fryst på men det gick iaf att rida på en stor volt så det räckte. Red bara lite lösgörande så länge som Olivia ville sitta i vagnen och sen fick Olivia rida runt lite vilket hon uppskattade=) Dock lät hon lite väl kaxig när hon ropade "mamma spring mamma spring" tror dock inte att hon tänkte på att Lotti kan börja springa då ;)
 
 
Lotti gick raka vägen till utgången och gräset när jag inte höll i men Olivia höll stadigt i tyglarna så hon fick inte ner huvudet ;)
 
Lotti börjar dessutom se ut som en nallebjörn men jag tänkte avvakta med klippningen ett tag till. får se om jag klipper henne till Högbodressyren den 9/11 eller om jag kan hålla mej ännu längre!
 
Imorgon är det Hanchenträning och nästa helg åker vi till Storvik och rider en LA:1.
 
Nu ska jag sätta mej i soffan och antagligen så ramlar det väl in en full Micke snart!

Kommentarer
Postat av: P

Dom är då snälla dom när Happy-hästarna :)

2013-10-20 @ 09:14:32
Postat av: Rebecca

Fy sjutton vad gulligt de såg ut när hon red! :) Ska bli roligt att se Cypern filmen!

2013-10-20 @ 19:04:07
URL: http://annarebeccahallqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0