Lugnt

Idag på em/kvällen har jag haft det väldigt lugnt för Olivia sover i Norrsundet så det blir skönt imorgonbitti också när man inte behöver åka till dagis före jobbet :) Det ända jag har gjort är att tvätta en maskin och städat lite men ingen häst och ingen mafgmatlagning har jag pysslat med...så skönt... 

I söndags red vi ju för Hanchen och jag är faktiskt rätt nöjd. På slutet blev hon iaf ordentligt lösgjord i traven och jag tycker även att galoppen kändes lite bättre än sist:) 
Kandaret på:)
Nu laddar vi för Storvik på lördag och sen 2v senare blir det årets sista dressyrtävling på Högbo RK och där rider vi MSV C:1.

Jag glömde berätta sist att Ville tävlade hoppning i lördags... Dom red 80cm och fick med sej en rosett hem :)
Så fina så!
Idag på em/kvällen har jag haft det väldigt lugnt för Olivia sover i Norrsundet så det blir skönt imorgonbitti också när man inte behöver åka till dagis före jobbet :) Det ända jag har gjort är att tvätta en maskin och städat lite men ingen häst och ingen mafgmatlagning har jag pysslat med... snt
Frida va där och tävlade så hon tittade på Ville och sa att det såg så bra ut och Ville fick massa beröm.. Han är omtyckt iaf :) men hur skulle man inte kunna tycka om han!
Till våren måste jag ta mej iväg och titta om han tävlar åt vårat håll :)

Nu är det dags för sängen så man orkar med arbetet imorgon!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina Ville =)

2013-10-23 @ 06:24:31
Postat av: P

La:1...bäst ni vinner ;)

2013-10-23 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0