Fin pålle

Red för Hanchen idag och Lotti va verkligen superfin, träningen för Eva i måndags satt i och hon va mer alert och framme för skänkeln. Gjorde 2 helt ok byten åt höger men i vänster är hon efter i bak men dom va lite bättre än sist iaf. Fick beröm för att jag rundat upp formen mer och Lotti skötte sej bra hela träningen, tappade energin lite på slutet när hon började bli trött :)

När jag kom hem tog jag och Olivia ett bad innan Mickes mor kom med maxmat, idag va det gott med mat iaf, igår blev det inte mycket av den varan. Men man får väl skylla sej själv om man är ute och slarvar :) vi hade ju kul då iaf. 



Några av mina tokiga arbetskamrater :)

Åkte ut till stallet på lördagkvällen och då Petra hade hört Lotti hosta flera gånger så gick jag till ridbanan för att longera så jag skulle veta om jag kunde åka på träningen idag. Hon hostade inget men efter ett tag va hon mer vild än tam!! Inte likt henne. Så tillslut släppte jag henne så hon fick springa av sej. Kan ju inte påstå att hon blir så vacker när hon gör sina arabmoves och är spänd som en fiolsträng men efteråt kunde jag longera lite iaf :)








Kommentarer
Postat av: P

Det var väl därför hon gick så bra på träningen, hon hade fått ur sig alla spänningar ;)

2014-04-07 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0