Snart så

Är lägenheten ur världen, vi ska lämna över nyckeln imorgon och det blir en befrielse att bara kunna koncentrera sej på huset sen. 
Idag jobbar jag kväll så lite sovmorgon idag men strax måste jag väcka Olivia så allt hinns med. 
Vi trivs iaf väldigt bra här i huset och när allt är iordning kommer det kännas ännu bättre, nu har vi även fått golvet slipat och lackat i vardagsrummet så idag kan vi äntligen ta in soffan :) 
Den här fina mattan är alltså borta nu :)
Trägolvet före slipning. Ska nog ta tag i att måla om mm i vardagsrummet också. 

Hästarna(läs Lotti) hade rivit hagarna igår när jag skulle ta in dom så ingångarna låg på backen men dom stod kvar innanför iaf :) Lotti har även påbörjat en fallgrop så det är sej likt här. 

Blir inte så mkt ridet denna vecka pga. lägenheten och allt men nästa vecka börjar hoppträningen igen så då lär vi igång :)

Kommentarer
Postat av: P

Döm om min förvåning när jag hittade en ny fallgrop i hagen!? En Fialotta ut och en ny Fialotta in...

2014-08-22 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0