Livet är orättvist!!

Varför ska man behöva må så här, det va längesedan det var så illa som idag men det va ju trevligt igår iaf ;-) 
Det va after work med jobbet, jag jobbade till 19 så kom lite senare men dom hade väntat in mej innan dom beställde mat. Vi va på cheers först och åt god mat, sen fortsatte de på Olearys och avslutades på Harrys med massa dans. Blev ju kanske lite mkt av de goda menmen så kan de bli ibland och man får ångra de idag. 

Skjutsade Micke till Sandviken vid 16 idag sen handlade jag och Sara lite på coop och åkte hem till henne sen. Fick i mej lite tacos och Sara hade lyxat till det med en efterrätt också:) och mello såklart!!
Men kan ju inte påstå att jag känner mej hungrig än. Stackars mej ;) imorgon får man vakna som en ny människa och åka till stallet på morgonen. Ev så får hon vila imorgon för det är inte säkert att det blir nån vilodag kommande veckan. 
Det blev iaf ett trimpass i ridhuset igårmorse då jag fick jobba kväll men ställde kravet att jag måste hinna rida innan så började kl. 12:)
Mamma och Plopp va också med dit och de va tömkörning i halva ridhuset och ett hinder stod efter ena långsidan men Lotti va riktigt fin, jag hade kandaret och galoppen va helt klart bäst vilket känns skönt. Fick till bra enkla byten och fick även till fattningarna till höger så nu har jag lite bättre koll på när jag ska ge hjälpen för att hon ska hinna få med alla ben:) På slutet va hon väldigt fin i handen och loss i nacken. Hon grymtar lite som en gris när hon är loss och får bra shwung i traven men det blir svårare att göra ökningar när hon är så ihop men det är bara att stärka mer. 
Idag har Sofia varit ute på en tur med henne. 
Nu måste jag börja plugga in dressyrprogrammen till nästa helg. 


Kommentarer
Postat av: P

Hehe, man mår som man förtjänar ;)

2014-02-02 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0