Suck

Jobbveckan började ju bra, 06.18 frågar Micke när jag börjar. Jo 06.30.... Jippi!!! Va ändå på jobbet vid 06.40 så ganska bra jobbat tycker jag, hann dessutom se till att Olivia skulle få med sej allt till dagis, bre mackor och komma ihåg de jag behövde sen tar det ju dessutom ca. 12-13 minuter att åka dit också. Ajja imorgon får jag väl ställa ett tredje larm och hoppas att jag inte stänger av de i sömnen också :) 
Annars gick det väl helt ok på jobbet 1h och 20min övertid bara, men imorgon tänker jag inte va kvar nått fast då slutar jag ju mycket senare istället. Sen va det en som behövde byta sin fredagkväll så jag jobbar kväll både torsdag och fredag, men de får jag ju tillbaka nån gång :) 

Igår följde Henke med mej och Olivia till Fjärran på lite bad, nu va ju alla pooler öppna så lite roligare än sist. Sen blev det lite kinamat och en slapp em/kväll. 

Idag va det ju som sagt dags för dagis igen efter julledigheten, Olivia va ganska trött imorse inte så konstigt kanske med tanke på att hon gått upp tidigast 9 oftast på slutet :) och hon tog lång tid på sej att somna igår också och de är ju inte likt henne. Men dagis tycker hon är kul iaf och ville först inte följa med hem när jag kom. 
Olivia har blivit väldigt duktig med pottan nu och har gått på den flera gånger om dagen sedan ett tag tillbaka och det har inte blivit några olyckor på golvet. Men de är ju när hon kan vara naken hemma, hon säger inte till när hon har blöjja men vi brukar prata om det så de kommer nog snart de också. Blir ju svårare nu när hon är på dagis hela dagarna och då blir det ju blöjja på. Men de är väl bara att nöta på:)

Åhh det börjar ju massa djurprogram nu, har precis tittat färdigt på Djurens hjältar som handlade om djurambulansen, djurens ö och en veterinärstation så lite som djursjukhuset fast ändå inte. Sen ska det börja ett om djurskyddsinspektörer snart. Blir mycket tårar med andra ord ;)
Blev lite fruktsallad så här på kvällskvisten också men snart sova så man orkar med den sena hoppträningen imorgon. 




Kommentarer
Postat av: P

Stackars schäfern som blödde så hemskt med näsblod!

2014-01-07 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0