Dessert check

Lyckades deela till mej att få börja jobba 14 idag så nu har jag gjort färdigt efterrätterna till festen imorgon, jag handlade det mesta i tisdags så måste handla lite jordgubbar idag bara :) 
 
Det blev verkligen en passande vecka för Lotti att vila och väldigt skönt är det, hon får vila till midsommar innan vi kör igång igen. Igår åkte jag och Olivia ut och borstade lite på henne och jag kan ju säga att magen är större än vad den var för några dagar sedan och stenhård :) men det är inget jämfört med Plopp som rullar fram!!

Jag är ju så sugen på att betäcka Lotti någon gång så kollar lite på hingstar och har hittat en ny favorit som skulle passa Lotti perfekt ;) 
Snygg va??
Skulle fortfarande vilja ha Chicos boy som jag varit sugen på förut men det är ju billigare att ta en som finns i Sverige. Det är första året som "Benetton Dream" är i Sverige och han är väldigt populär så man får väl hålla koll på fölvisningarna nästa år men risken är väl att han blir dyrare och dyrare. Han tävlar framgångsrikt med Tinne och har vunnit alla sina starter i år alla över 70% och några över 77% vann två starter nu på strömsholm också.
Drömma kan man ju alltid =)
Nu är det bäst att åka till affären för jordgubbsshopping!
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Fin hingst!👍Hon verkar njuta av lite vila 😀

2014-06-13 @ 14:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0