Helgen

Tävlingen var trevlig och allt gick bra förutom att resultaten inte blev dom bästa men nu får hon vila sej lite i form så kommer vi igen på tävlingsbanorna :)

Vandrarhemmet vi bodde på va bra men lite dålig koll från personalen kanske, och Gpsen lurade ut oss på en icke transportvänlig väg men vi tog oss ifrån den också. 
Knoppad före start
Trött efter 3 starter :)
Lotti och smirnoff strax innan hemfärd, Smirnoff gnäggade efter Lotti när hon gick men hon var bara grinig mot honom :) Kärlek börjar alltid med bråk!

Vi kom hem på lördag em och sen på söndagen åkte jag till Camilla och fick nya fina naglar
Efter de raka vägen ut till Norrsundet och Olivia som jag inte träffat sedan torsdagen :) och Micke å dom andra där också förståss. Fick lite mat och sen blev det en sväng till stallet. Lotti, Samorka och Plopp har börjat gå ute dygnet runt nu så det är skönt 
Plopp tar igen sej på morgonen


Nu har jag varit och handlat det mesta till Festen på lördag för Micke och Hasse som fyller 30+60, mina uppgifter är efterrätt och välkomstbål :)

Kommentarer
Postat av: P

Härligt med lite vila för alla :)

2014-06-10 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0