Nöjd

Jag är nöjd med tävlingsdagen i söndags. Det började med att hon kom till mej i hagen när jag skulle ta in henne, sen stod hon ovanligt snällt när jag knoppade och jag blev nöjd med dom också. Har lyckats lära mej göra rullknoppar med bara en snodd nu :)
Dom ser bäst ut på lite håll. 

Sen åkte vi till Lervik och började med att rida LA:4 där kändes hon fin och skötte sej på banan. Lite loj ibland bara men domaren gillade formen hos Lotti så vi fick nytt personbästa på 67,0% och en 5:e placering. Bl.a. 7 och 8 på bakdelsvändningarna. Sen blev det lite vila i transporten innan nästa klass MsvC:1. Gjorde iordning henne själv då och hon verkade lite trött (va ju varmt i söndags) stod väldigt stilla iaf :) Kändes inte riktigt på topp på framridningen, fick inte riktigt fram henne och hon ville inte ta för sej utan blev bara kort i stegen. Fick henne lite bättre precis innan start och tänkte typ att de bara va att ta sej igenom programmet men fick iaf lite bättre känsla på banan och de va samma domare så nytt pers igen på 64,89% och delad 7:a (6 placeringar). Tre 6,5 och en 7:a på skolorna kändes bra :) kom på när jag skulle göra ryggningen att jag inte gjort nån på framridningen men fick en 7:a så de gick ju bra :)
Petra har lite fina bilder på oss men måste sitta vid datorn för att kunna sno dom ;)
Snygg pose
Jag vill ha godis tack!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktiga Lotti <3

2014-05-20 @ 07:25:27
Postat av: P

Pers på 54%...?

Svar: Ojdå... Ändrat nu :)
Agge

2014-05-21 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0