Mer igång

Lotti börjar komma igång lite mer nu och vi har hunnit med två hoppträningar vilka hon har skött med bravur, den första va lite jobbig för henne men Leif var snäll och plågade oss inte för mycket :) Det är ju inte Lottis fel att vi är i lite dålig form! I onsdags var hon riktigt på hugget och då hade vi sådan tur att Anna-Karin var där och filmade :) 
http://youtu.be/qe7Eju7FRBQ

Idag var vi iväg och tävlade hoppning i Jäderfors 1m och 1,10m Första klassen fick vi 4 fel i då det blev lite miss in i kombinationen och Lotti tog av stort vilket jag inte var beredd på :) men resten gick bra. 
http://youtu.be/Xe1aEIRSZLc

I andra klassen var hon mer spänd oh det resulterar i att jag rider sämre och inte vågar lita på henne men det mesta gick bra trots 2 rivningar varav en på sista hindret som var vattenmattan, vi höll nästan på att hamna på sidan där :)
http://youtu.be/s7Qq9wOVIBY

Imorgon ska vi försöka oss på en dressyrstart på Fältis LA:3. Hoppas jag iaf, hon trampade sej idag på tävlingen så får se hur det ser ut imorgon. 
Man har ju iaf "mycket" hjälp i stallet nu för tiden :)



Olivia började på sitt nya dagis i Onsdags och det har änsålänge gått bra och hon kommer nog att trivas :) Nu är jag så trött så att ögonen går i kors!! 

Kommentarer
Postat av: P

Mysigt för Olivia att kunna hänga med hästarna hela dagarna :) Men en liten ponny borde vara på sin plats ;)

2014-09-07 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0