Börjat

Nu har jag faktiskt börjat med renoveringen i Minos rum :) har målat en gång så hoppas hinna en gång till imorgon. Man måste ju rätta sej lite efter hur länge Mino vill sova också :) 
Men det kommer verkligen att bli skillnad och kännas mycket ljusare. 
Den här fina tapeten är det som blir övermålad. 
Lite ljusare
Ska nog måla om dom fina garderobsdörrara också 😉

Hoppas att pappa vill hjälpa mej med tapetsering i helgen så Mino snart kan flytta in :) ska bli väldigt skönt att slippa barn i sovrummet. 

Jag och Petra hade iaf en trevlig dag på Sweden international horseshow i fredags. Det är verkligen mycket större än Globen. Och kul att man kan se framridningen också som syns här tillsammans med mässan. 

Här är tävlingsbanan

Och här har Peder Fredricsson vunnit en klass :)

Shopping blev det inte så mycket. Blev ett par ridvantar och en stallbok, hade tänkt att om det fanns något uppvisningsträns för fölisen så kan jag köpa de. Och faktiskt så dök det upp tillslut :) med fina pärlor på pannbandet. Nu är det bara att fortsätta vänta och hoppas allt går bra. 

Lipande Lotti

I måndags provade jag och Olivia att baka lite marsipan och chokladgodis :)

Inte dom vackraste 😉
Nä kanske man ska förflytta sej till sängen :)


Kommentarer
Postat av: P

Oj vad du fixar och donar!! Nu får vi längta till Göteborg 😜

2015-12-05 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0