Ett år kvar

Till 30!!!! Ojoj va gammal man börjar bli... Men jag får ju känna mej ung länge eftersom jag fyller så sent :) Dåligt när man va yngre men bra när man är äldre 👍🏻
Jag hade iaf lite "kalas" i måndags och fick bara bra saker :) 
Fick ett serveringsset av Micke som jag använde direkt. 

Lite tårta blev det också och en massa annat smått å gott :)

Igår va jag, Sara och Linda på bio och åt på churt street innan. Mycket gott :) vi tittade på "en man som heter Ove" men jag tyckte inte att den va så jättebra. Lite skratt blev de men ja den va sådär :) 

Idag är det ju nyårsafton och snart nytt år 😱 gud tiden går såå fort!!! Det blir iaf 3-rättersmiddag här på gården med lite gäster så de blir nog trevligt. Olivia ska sova i Norrsundet så det blir bara dom här två att pyssla med. 
Stackars Leo ser lite lidande ut :) men han är så duktig med Mino. 
Om jag hinner ska jag och Leo åka iväg och shoppa lite till han idag. Får se vad det kan bli 😉 
Dags att äta frukost och se om Leo vill vakna snart den sömntutan :) Men ute är han då ingen latmask, precis som de ska va 😀




Stackars Svante som alltid attackeras bakifrån 😋

Kommentarer
Postat av: P

Vad härligt dom har det som kan leka med varandra Leo och Svante 🐾❤️

2016-01-01 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0