Ny telefon

Japp nu har jag en ny fungerande telefon đŸ‘đŸ» vĂ€ldigt skönt 😀

HĂ€r hemma Ă€r det fullt bestyr inför julafton som ska firas hos oss. 14 personer blir vi sĂ„ det Ă€r tur att vi har stort kök :) Men det kĂ€nns Ă€ndĂ„ rĂ€tt bra och det mesta Ă€r fixat eller förberett. 
Mest stĂ€dning som ska göras imorgon och dukning. Sen Ă„ker vi till Strömsbro pĂ„ uppesittarkvĂ€ll med lite bubbelbad och mys. 

Granen Àr iaf pÄ plats och stÄr Àn sÄ lÀnge, i Är har vi för första gÄngen en riktig gran :)

Jag slog in alla julklappar igĂ„r och förberedde lite till dukning. 

I fredags kom Leos uppfödare och hĂ€lsade pĂ„ och det va jĂ€ttekul 😊 sĂ„ snĂ€ll som hade fina Julklappar med till Olivia och Mino och en blomma. 
Jag tror att vi fick godkĂ€nt som Leos Ă€gare iaf😉
Leo med sin första Matte 

Sen blev det en hÀndelserik helg för Leo, i lördags följde jag med Malin ut i skogen med hundarna och dÀr trÀffade vi pÄ en jÀgare som inte var sÄ munter... NÀr vi va nÄgra hundra meter ifrÄn honom sÄ sköt han 2 skott. Som tur var blev ingen hund rÀdd och dom fick massa godis sen. FrÄgan Àr ju om det verkligen va ett rÄdjur framför bössan nÀr han sköt!!!
I söndags sĂ„ följde vi med pĂ„ Lagottopromenad pĂ„ I14. Leo passade sĂ„klart inte in i gĂ€nget men han hade vĂ€ldigt kul 😀 tror det var totalt 11 hundar och Leo hittade 2 kompisar som han lekte/sprang extra mycket med. 

Sen hade han det mysigt med lillmatte 😍

Mino hittade pÄ ett nytt krypin igÄr :)


Han Ă€r hopplös nĂ€r diskmaskinen Ă€r pĂ„ och lyckas pausa den mest hela tiden sĂ„ jag blir galen!!!! 
Olivia och Mino busade lite i duschen idag ocksÄ :)

NÀ nu sÀger Leo godnatt



Kommentarer
Postat av: P

Dom vĂ€xer och blir sĂ„ stora alla tre đŸ˜ŠđŸŸ

2015-12-25 @ 16:29:20

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0