3 veckor

Imorgon är det 3 veckor kvar :) men över nästa helg får han gärna hålla sej iaf. 

Inorgon ska den här mulen visa sej på dressyrbanan 
Emma, min hyresgäst ska starta LC:1 och LB:1 på Ponnyklubben så jag hoppas Lotti sköter sej och inte ser för mycket spöken :) 
Dock startar dom tidigt så vi måste åka 7.00 men de är tur de är nära iaf så det inte va ännu tidigare. Inte van att gå upp förren vid 8 nu för tiden jag :)

Annars har det varit en lugn å skön helg, Emma red Lotti i ridhuset i fredags och det såg så bra ut. Olivia skrittade av och tränade på att styra :)

Sen åkte jag och Olivia ut till Farmor i bönan och hälsade på. Sen hem för en lugn kväll. Idag åkte vi till köpis en sväng, jag bytte en sak på Ikea, vi åt på subway, Olivia köpte en klänning på HM och hon fick även prova på skridskoåkning :)


Till middag idag blev det kräftor och västerbottenpaj. 
Gott alla dagar om året. 
Jag har även hunnit titta på det mesta från Göteborg horseshow och snart börjar en hoppklass så kvällen är räddad 👍

Kommentarer
Postat av: P

Du har det för bra du! Kräftor nu!? Mums :)

2015-03-01 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0