Jul och Nyår och födelsedag

Snart är alla helger över med alla firanden. Julen firade vi som vanligt med fm i Norrsundet och em i Strömsbro. Olivia fick massa paket av två tomtar. Och även jag fick alldeles för mycket som vanligt :) 



Olivia va inte lika rädd för tomtarna i år som förra året iaf :)

Min födelsedag blev bara ett lugnt firande med Mickes och min familj som kom på lite tårta. Fick en fin köksmaskin och presentkort mm. 

Olivia hjälpte till och gjorde hela ringen runt med geléhallon :)

Nyårsafton firade vi hemma på gården med dom andra och lite mera folk. 12 vuxna och 4 barn blev vi och jag å Linda fixade en 3 rättersmiddag mm som jag tror blev uppskattad av alla :) först en räkcocktail med melon, grape, creme fraishe och lite annat. Sen fetaostfylld kyckling med balsamicosås och pasta. Och sen en hallonsorbé fylld med mascarponecremé och hallonsås till. Gott gott :) tänkte inte på att ta bilder på maten dock. 
Linda hade pysslat ihop lite skoj till festen :)
Det har varit trevliga helger men nu vill nog hästarna komma ut!


Kommentarer
Postat av: P

Ingen liten ponny i julklapp till Olivia? Fast hon har ju redan två så fina hästar 👍

2015-01-02 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0