Lite nytt

En arbetskamrat skulle sälja sina köksmöbler till bra pris och jag tycker om sånna stolar :)

Så tänkte att jag kan ju testa lägga ut våra möbler så kanske man kan bli av med dom också och ja det tog ju typ 10 min så var det sålt :)
Så nu har vi lite större bord som passar in lite bättre i vårat stora kök :)

Idag har vi varit på julgransplundring på mammas jobb och den stora höjdpunkten för barnen är(ska vara) hunden Göte! 
Men Olivia tycker att han är sååå läskig :) det va 2 år sedan vi var där sist så då va hon ju ganska liten och idag var hon väl förberedd och sa att hon skulle inte vara rädd för Göte men så fort han kom in i dansen kom en tårögd tjej som dansat så glatt innan :) Livrädd!! Men tillslut hade hon faktiskt skakat hand med honom 2 ggr :) krama va lite för läskigt men hon kunde iaf dansa en bit ifrån och äta glass ganska nära den snälla hunden :) 
Men hon är väldigt stolt och vill brätta för alla att hon träffat Göte :)
2 lottvinster blev det också för Olivia. 

Nu på kvällen har jag varit med Emma och Lotti till Gävle ponnyklubb där dom ridit en dressyrlektion för Knäcken och de gick väldigt bra för dom så de blir säkert fler gånger :)

De får avsluta för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0