Det där med å sova

Ja vi var ju väldigt bortskämda med Olivia när hon va liten så jag va beredd på att vi skulle få en motsats nu 😉 första veckorna va bra och han kunde sova 8h i sträck några nätter men sen började han vakna tidigare å tidigare, senaste veckan har han vaknat runt 1!! Att han vaknar och vill äta gör ju inte så mycket men han vill liksom inte somna om igen utan ligger mest å bökar och vill äta, kanske somnar kortare stunder bara. Framåt 5-6 brukar jag ge upp å gå ut i soffan så nyhetsmorgon går hett på tv här nu 😉 men inatt va han duktig å sov till 3.30 iaf. Men han är lättare att lägga på kvällen än vad Olivia var och brukar somna runt 21 varje kväll. 
Imorgon ska vi på läkarbesök på, har inte varit där på 3v så han har nogväxt massor :) 

Jag va in på jobbet en sväng imorse och hälsade på lite å lämna några papper, roligt att träffa alla även om jag inte längtar tillbaka!! 


Lite mer rapport om Lotti då, jag och mamma lämnade henne på tisdagkväll för en vecka sedan och sen kollades hon på onsdagmorgon. Tyvärr så visade det sej att om hon kommit nån dag tidigare så hade hon kunnat seminerats direkt!!! Men men nu har hon blivit igångsprutad igår och ska insemineras imorgon eller fredag 😁 sen är det bara en evighetsväntan till försts kollen om drygt 2v. 
Känns lite konstigt att man inte ens behöver mocka nu men det är ju samtidigt skönt 😊 men hästarna här hemma får ju lite semester när bossen är borta 😉 Lotti har det nog rätt bra med en massa hagkompisar också. Hur det går för Lotti får vi se så småningom!! Nattinatt


Kommentarer
Postat av: P

Morgonstund har guld i mun😜 Håller alla tummar för finaste Lotti✊❤️

2015-05-13 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0