Snart så

Far vi (jag och Petra) iväg till Friends arena och spanar in hästar hela dagen lång, faktiskt mindre än 9 timmar till tåget går 😱 bäst att sova då om man ska orka leverera barn och hund till Strömsbro innan också. Det största barnet är redan där iaf så då går det lite lättare 😊 ska iaf bli väldigt roligt, har inte direkt något jag behöver shoppa men jag kommer säkert inte hem tomhänt :)

Leo har varit på sin första längre skogspromenad idag med 3 krulltottar.
 
Inte jättelätt att få med alla på bild :)
Det gick iaf bra och mycket spring blev det men han har inte varit så trött som jag trodde efter. 
Leo tycker ibland om att ligga väldigt nära i sängen 😉

Mino va på bvc idag och allt såg bra ut, tänk på söndag blir han 8 månader... Inte långt kvar till 1 år!!!

skrotungen :) 

Hemma har jag hunnit med att få upp de mesta julpyntet, det är bara lite på Olivias rum och Minos kommande rum men de ska renoveras först så måste ta tag i de i veckan och börja måla :) 

Tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0