Veckan

Måndag:
En lugn dag med bygge av vintervattentunna till hästarna. 



Olivia hjälpte också till, eller ritade iaf på en frigolitskiva ;)
Det är en spindelfamilj som gått ifrån sitt bo 😀
Tisdag:
Jag tog faktiskt och red ett kort bpass på ridbanan, Lotti skötte sej bra och hon tyckte nog att de va lite jobbigt :) 
Efter lunch följde jag med Linda för att släppa ut våran hyresvärdens hundar. 

Onsdag:
Jag, Mino och Leo tug en tur till Svärdsjö och Anne-Li för att hälsa på henne och lilla Oliver :) 






Och Leo fick busa med Anne-Lis lilla Sigge :)

På em följde jag och Mino med Micke, Olivia och Yvonne till fjärran och badade. Kan säga att de va en trött kille vi hade den kvällen :) Linda tog med Leo ut på prommis när vi var borta. 

Torsdag:
Hände inte så mycket förutom valpkursen på kvällen. Jo vi åkte till Bomhus först och hämtade en tvbänk som jag köpt för 100kr!! Vi som tänkt köpa de ända sedan vi flyttade hit :)

Valpkursen gick iaf bra, vi tränade förbud. Att kunna gå förbi en matskål med korv i utan att ta, att inte springa efter en tennisboll som kastas mm. Inkallning gjorde vi också och sen fick vi lära hundarna en konst som var "tummen" så säger man tummen nu och håller fram handen så buffar han med nosen på tummen :) 

Fredag:
Idag, eller nu va de visst igår så tog vi de lugnt på fm men sen fick jag ett ryck att jag skulle fixa badrummet. Packade in barn och åkte till Ikea, åt lunch och sen lite shopping. Efter de hämta Leo och åka och hälsa på Anno i deras nya hus här i Valbo. Jättefint!
Sen skjutsa Olivia till Strömsbro för hon ville sova där. 
Hela gården köpte mat från pizzeria och sen har jag skruvat Ikeamöbel. 
Före. 

Efter. 
Lite mer förvaring och bättre handukshängare än vi hade innan. Sen ska jag köpa nå kprgar till hyllan och kanske lite mer matchande handdukar :)

Nu ska jag få mej lite sömn. 
Avslutar med en bild på Leo från imorse 



Kommentarer
Postat av: P

Sture lärde sig tummen snabbt, även lillfingret, sen blev det tilt i huvudet med övriga fingrar😍

2015-10-25 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0