Hmmm

Ska försöka gaska upp mej och börja skriva igen lite kort om vad som hänt i sommar

• Lotti är dräktig med Highcruiser.  Hon är kollad på 17 och 30 dygn så nästa gång blir på 90 dygn i början av oktober. 

• Olivia har fyllt 4 år och fått en massa fina presenter. 

• Mino har hunnit bli 5 månader och växer hela tiden, han står på alla fyra och ser ut som att han ska krypa iväg när som helst :) 

• Emma åkte hem för några veckor sedan men det har varit jättemysigt att ha henne här i sommar :)

Självklart har vi gjort en massa saker i sommar och det blev ju tillslut sommarvärme så man har kunnat ha några baddagar :) men nu blir det nutid ;)

Helgen har spenderats hemma, igår red jag ut med mamma en sväng i skritt+trav. Lotti är ju inte riden något i sommar nästan men tänkte rida henne lite då och då nu framöver så att hon får göra någonting ibland :) 
Igår va vi även på cirkus jag, mamma och Olivia, Olivia tyckte att de va väldigt roligt och faktiskt så va hon nästan mer intresserade av akrobater än djuren. 




Idag kom det sista lasset hö inför vintern så nu är höskullen nästan full 👍🏼
Jag ska bara få tag på lite halm som jag kan köpa så jag har ingör Lottis fölning. 

Pappa har varit så duktig några helger nu så vi har barn"föl"säkrat lite i stallet och byggt ett staket för alla cyklar mm som står där och sen är två nya höhäckar byggda och lite annat smått å gott :) 
Vi har dragit ut häckarna med min bil och bogserlina :) 

Annars rullar det på som vanligt nu med Olivia på dagis tis-tor. På söndagar har hon dans och snart så ska babysim för Mino komma igång också :) 

De var allt för ikväll, tack och godnatt 😴. Eller lite bilder kan ni få se. 







Biopremiär för Olivia :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen något att läsa på bloggen =)

2015-09-06 @ 06:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0