1:a inlägget 2016

Ja jag kom precis att tänka på att de är ju faktiskt 2016 nu :) har inte behövt skriva de än så har liksom inte tänkt på de :)
Nyårsafton va iaf trevlig med mycket folk och god mat (city gross nyårssupé) vi va inne hos grannarna så jag kunde gå och lägga mej efter tolvslaget. Skönt. Mino sover ju inte längre bara för att jag är uppe länge 😊 Olivia sov i Norrsundet så de va skönt. Och Leo brydde sej inte om smällandet. 
Lite pulkaåkning hanns med på nyårsafton också
Och lite ridning



Nyårsdagen började med en mysig promenad. 
Vi pratade lite med dessa snyggingar också, Leo va dock inte helt imponerad 😂

Sen åkte vi till Norrsundet och hämtade Olivia och åt lunch. Sen blev det en slapp dag med nya Beckfilmen på kvällen. Den va väl sådär, vissa saker som inte såg så proffsigt ut :) sen dör ju Gunvald vilket många tycker är dåligt men det har man ju vetat länge att han inte skulle vara med i nå mer filmer så jag trodde inte att han skulle vara med alls. Men blir ju spännande å se hur filmerna blir utan honom :) 

Jag va ju och shoppade lite åt Leo också så det blev en sele och en bur som är lätt att ta med på utställning eller andra ställen där det kan behövas :) 
Har haft buren stått framme några dagar nu och Leo har fått lite godis där inne så han ska känna sej trygg, igår gick han in och sov där så tror att det lyckats 😉
Selen

Hade gärna haft en annan färg men det verkar vara slutsålt överallt även på alla internetsidor. Dom ska väl byta sortiment men vi behövde selen nu i januari så de får duga :)
13 januari ska vi börja på fortsättningskurs, det blir kul att få träna på lite :) 
Vi har även fått igång kameran som jag fick i present för att kunna fölvaka i sommar. Men perfekt att ha till Mino och sen tänkte vi även se vad Leo har för sej när han är själv :) 


Hästarna har ju blivit ett år äldre nu när det blev nytt år. 
Den här snyggingen blev 23 år gammal

Och Lotti blev hela 10 år


Lite myspys


Olivia tycker om Lotti :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder =)

2016-01-04 @ 08:12:23
Postat av: P

Du vet väl att ingen sele är rymningssäker för en whippet 😜

2016-01-10 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0