Prickfritt

Besiktningsprotokoll blev det när jag besiktade bilen och hästtransporten idag :) alltid lika skönt!
Snö har det ju kommit också och så länge jag inte jobbar så njuter jag av de 😀 men de är ju bara typ 1,5v till 😩
Men det blir ju mycket ljusare ute iaf. 
Stackars Svante får snöklumpar över hela kroppen ☺️

I lördags tog pappa med oss på utflykt till Svartviksstugan. Stugan brann ner förut och har nu byggts upp igen men va inte helt klar så den va låst. Så det var tur att Leo fick stanna hemma eftersom de va -15 grader. 
Men mysigt va det iaf med en eld att värma sej vid :)

Olivia i ängelformat!!

Jag ställde kameran i köket en dag när Leo va själv hemma :)


Nu kommer jag somna snart så det får räcka för idag 😊 jag ska kolla lite på tvn som Micke flyttat in i sovrummet 👍🏻




Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken fin ängel <3

2016-01-14 @ 06:23:49
Postat av: P

Måste ju kolla om ingen kommer hem snart ju 😍 Du kan gott jobba lite du med 😜

2016-01-14 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0