2 veckor

Tänk att det bara är 2v kvar tills fölis förväntas komma 😀 det kan ju även vara kortare tid (vilket jag hoppas lite på) men även längre såklart 😬
Frågan är ju hur mycket man ska vaka?! Känns ju inte som att det ska hända typ nu men man vet ju aldrig. Man kommer väl lyckas missa det ändå 😱
Juvrena börjar fyllas iaf 😊

I lördags va vi ju och träffade Ville min förra häst. Det lite roliga va att i söndags hade vi dressyrtävlingar på klubben och då va finaste Diggis med i Edsbyns lag, jag vet ju att hon brukar vara med på tävlingar men har aldrig lyckats träffa på henne. 
Jag va speaker på fm och även under kvällen så efter dom sista prisutdelningarna så skyndade jag mej ner till ridbanan och hann klappa på Diggis och prata lite med hennes trevliga ägare. Diggis är från Nytorp där jag gick gymnasie och red henne under 3 år flera gånger i veckan. Vi hade verkligen samma uppfattning om Diggis. För oss som gillar henne och lär känna henne så är hon värdens underbaraste och snäll å trevlig men av nån anledning så va det många som inte alls gillade Diggis nå speciellt, att hon kunde bocka vid hoppning och dra iväg i skogen va inget som hon ens hade tendenser till när jag red 😊

Det är hon närmast kameran. Fick ingen bättre bild. Hon är en mycket vacker och maffig häst om man inte tittar för nära 😂 exteriören är inte den ultimata. Men hon va precis lika fin som för 11 år sedan och hon är faktiskt 21 år nu 😍

Igår kom Anno och hälsade på så hundarna fick busa lite. Hon har en ny valp som fick komma ut på lite socialträning 😊


Mino får avsluta igen med sin älskade bil. Han kan inte få den framåt men är väldigt nöjd med att hoppa i och ur om och om igen, och det är viktigt att man stänger dörren 😊




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att se att Diggis Har fått det bra. Hoppas det går lättare för henne att lasta =)

2016-05-26 @ 06:21:42
Postat av: Anonym

Lätt att underhålla pojkar😜 Nu ska det bli bättre väder igen så blir det snart fölning 😱❤️

2016-05-28 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0