Halta Lotta

Fialotta har blivit halta lotta:(
I onsdags när vi kom till Uffeträningen så va Lotti jättehalt i bak så det var bara att promenera hem igen.
Men jag är ganska säker på att hon trampade på någonting när vi va ute och red på tisdagen för hon blev lite konstig i traven ett tag men sen skrittade vi bara så jag tänkte inte så mycket på det.
När vi hade gått hem från träningen så klämde jag igenom hoven och hon ömmade på ett ställe, jag tog av skon för att se så inget satt fast under men såg inget konstigt. Det fanns en liten grop men det är ju svårt att veta om den va ny eller gammal. Det blev iaf ingen skillnad när jag satte på skon igen.
Så hon har vilat sen dess och hon är fortfarande öm på samma punkt och haltar. Men hovslagaren kommer i morgon så jag hoppas hon hittar nått.
Det innebar ju att vi fick stryka oss från tävlingen igår:( jag hoppas att hon inte behöver missa nå fler tävlingar nu.


Kommentarer
Postat av: p

ja, det var himla oturligt. nu hoppas vi det snart blir bra!

2012-04-22 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0