Ojoj

Ja den här veckan har ju bara sprungit iväg i en väldans fart precis som jag trodde, Oliviainlägget kommer imorgon:)
Torsdag-söndag har/är det Horsefestival som gjort att tiden gått så fort, i torsdags va jag bara där som åskådare och fredagen var jag funktionär en klass. Men idag har jag varit där från 11-21 och hjälpt till nästan hela tiden medans Olivia varit hemma och busat med pappa. Idag gick ju första omgången i elitserien/allsvenskan där Grs tog en fin andraplacering. Imorgon blir det bara dit en stund som åskådare innan det blir babysim på em.
Lotti har fått haft en litehalvlugn vecka med tävlingen i måndags vila tisdag lite lättlongering på onsdagen hoppträning som kändes riktigt bra på torsdagen och vila fredag. Lördag+söndag har Karin henne så då går hon väl mest i skogen. Hon får vilamåndag också men sen är det uppladdning för Storvik på Lördag som gäller då vi ska debutera på lång bana med LB:2. Kul!

Efter jag hade longerat i onsdags så fick Lotti nått intressant att titta på så jag passade på att knäppa massa fina bilder som får avsluta dagens inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0