Påsklov:)

Haha ja det känns nästan som att jag har påsklov eftersom jag är ledig veckan som kommer. Men det känns som det kommer hända saker hela tiden så dagarna kommer nog gå alldeles för fort.
Fredag(idag): ska jag åka med Lotti till Alex och senare ska vi äta i Strömsbro.
Lördag: är hästledig, ska till Norrsundet på påskfirande.
Söndag: Rida och förbereda för tävling, Mys med Sara på kvällen.
Måndag: hopptävling Ockelbo, Sara följer med och Olivia får vara i Norrsundet.
Tis,ons: händer väl inget speciellt men sen tors-sön är det Bilmetro horsefestival på GRS och då brukar tiden flyga förbi. Fast jag kan ju inte hjälpa till lika mycket som jag brukar men lite iaf:) Tänkte att Lotti ska få en liten minivila då, fast hon håller ju redan på och välter ut vattentunnan i hagen varje dag så hon blir väl mega rastlös då så det blir som sagt bara minivila:) Sen är det massa tävlingar på g. Upptäckte att det var tävlingar inplanerade typ 7 helger i rad:) vet inte riktigt vilken/vilka jag ska välja bort, fast några är ju bara en klass, och en är på en torsdag så då blir det ju g. långt till helgen efter så det skulle nog inte vara för mycket för henne men vi får se:)

Micke brukar ju ha som tradition att vara Postkärring på jobbet på skärtorsdagen men eftersom han inte jobbade då var han ju tvungen att ha en liten påskkyckling med sej också:)
Dom va runt på några olika postkontor och även på mammas och Mickes mammas jobb(äldreboenden), väldigt uppskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0