2012-08-04

Jag förstår inte varför all text klumpar ihop sej när man gör inlägg från mobilen, det ser bra ut när man skriver men sen är allt i ett stycke=( hoppas dom fixar det snart.
 
Igår va jag och mamma på 50-års fest på Engeltofta och firade Leif Hall, mycket trevligt va de och det är så kul att se alla människor i annat än ridkläder=) vissa känner man inte ens igen när dom inte har ridhjälm. Några roliga tal hölls men det va ändå ganska så lugnt tycker jag. Maten va väl sådär, allt va gott men köttbitarna var fettiga och kycklingbitarna väldigt konstiga och mest ben. Men som sagt trevligt med allt folk.
 
Haha i torsdags så ville Petra att jag skulle hoppa lite på Latina, ohh visst det va roligt men herregud vilken galning. Ganska lugn när jag red fram men så fort vi började hoppa blev det rodeo... men på slutet började hon slappna av lite igen... det va väldigt längesen hon hoppade sist. Känns som det skulle ta ett tag att komma i den här formen igen=)
Vet inte vart alla bilder tagit vägen på latina och mej, hittade bara den här nu.
 
Nu höll vi oss på liiiite lägre höjder.
 
Mamma och Plopp har varit på det berömda tantlägret i Trödje i veckan och dom verkar ha haft det lika trevligt som vanligt, jag och Olivia tog en promenad och tittade på deras sista ridpass som gick så bra så. Vita lindor tom.=)
 
Också va det min egen häst... hehe nä men jag hoppas att hon är bra nu, har inte tittat ordentligt på henne men tänkte att jag skulle lina henne lite idag och om hon ser bra ut så blir det ridning på måndag och sen kör vi på och hoppas det håller den här gången. Jag har planerat det mesta av höstens tävlingar och kanske blir det så att jag bara rider själv resten av året men det beror lite på... Pratade med några igår på festen och dom har anmält ett div 2 lag i hoppning och behöver kanske fler i laget så jag ska vara med eller som reserv där. Det går i 1.10m men en får rida 1m så får väl se när det närmar sej hur många det är. Har planerat in några fler dressyrtävlingar också.
Lotti hade fått en fin present av Petra=) kanske en tröst/krya på dej present...
 
Nu är det dags att åka och se hur hon mår <3

Kommentarer
Postat av: P

Vad söt hon var i luvan :) Får bli ett shabrak till den sen när ni är med i laget ;-)

2012-08-05 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0