Bläää=(

Lotti va fortfarande halt när jag kollade henne i lördags=( fialottan då som vill börja jobba lite igen.
Jag kollade henne idag igen men det var lika. Börje kom ut och tittade och klämde på hoven men hon reagerar inget. Fast det känns iaf som att det har någonting med hoven att göra men Börje blev lite förbryllad och vet inte riktigt vad det kan bero på. Vi ska iaf börja med att sko om henne i fram på tor/fre så får vi se om det blir någon skillnad, annars är det väl bara att åka någonstans och se om dom kan hitta på felet.
 
Annars har det varit en lugn dag, började med att åka ut till stallet och fixa färdigt i boxen så dom slipper sova ute en natt till, dom fick göra de inatt och de va inte allt för populärt=) Men nu är boxen renskrubbad iaf fast jag kom ju ganska snabbt på att 3 av 4 väggar i min box är helvita...... inte så praktiskt, får nog bli till att måla om nästa år eller helst i år.
Sen hämtade jag upp Sara W så följde hon med mej en snabbis på stan och sen blev det lunch på sibylla.
När Micke slutade jobbet åkte vi ut till Norrsundet och hälsade på, med stopp vid stallet på vägen så Börje som sagt fick titta på Lotti.
 
Olivia har en sån söt jeansklänning som hon fått för längesen av farmor och farfar och växt i nu=)
 
Men jag är ju såååå tävling och träningssugen nu... bli bra snabbt Lotti <3
 
 
Nu hittade jag på bilderna på Latina som jag letade efter till förra inlägget, måste varit blind då=)
 

Kommentarer
Postat av: P

Fiiina Latiiina :) Jeansklänningen var verkligen supersöt!

2012-08-07 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0