Snart jul

Dan före dan före dan före dopparedan idag :)
I morse hade jag utsläpp och sen red jag och Petra till ridhuset och Lotti kändes toppenbra:) jag krävde inte så jättemycket av henne och lät henne gå i en g lång form. Det ända som va lite svårt idag va förvänd glp i höger varv men när vi lyckats med en kortsida så gav jag mej, vi får träna mer nästa gång:)

I onsdags så fick vi vara med och hoppa för Leif igen, de va vi även veckan innan men då va hon lite konstig och grinig i början men nu va hon som vanligt:) Hoppningen gick bra förutom den farliga vattenmattan och det farliga dödskalleplanket. Men den avslutande banan kändes jättebra! Förhoppningsvis ska jag få plats för Leif nästa termin:)

Idag skulle jag ha tränat för Ia Eriksson men det blev inställt pga för få deltagare:( jag som va så laddad nu. Måste ju varit typ i juni jag tränade för någon i dressyr sist. Men hon kommer den 11/1 igen så då jäklarns:)

Ikväll ska vi på bio "Hobbit" hoppas att den är väldigt bra så man håller sej vaken hela filmen, 2 tim och 50 min. Olivia är utlånad till Norrsundet;) så då får man passa på. Hon ska på sin tremännings kalas.

Mina gullfior:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0