Bada

Olivia har verkligen börjat tycka att det är jättekul att bada. hon plaskar och har sej och nu kan hon ju sitta själv i baljan också, på lördag börjar äntligen babysimmet igen som haft ett långt uppehåll. Snart borde vi få dyka ordentligt med dom=) Vi har iaf tränat på att hälla vatten på huvudet så nu tycker hon inte att det är nå läskigt.


Den första tanden är ju sakta men säkert påväg också men hon verkar inte allt för berörd av den, hon har varit lite snorig bara men jag tycker den växer sååå sakta=)
Suga på bordet är också kul men snart blir det väl tandmärken.


Lotti rullar det väl på med, ikväll blir det hoppträning. I tisdags red jag upp till ridhuset, planen va att jag skulle rida dressyr men jag kände mej så omotiverad så jag tog hoppsadeln istället=) Tur var det för i ridhuset stod det hinder framme och ett låg vattenmattan under så jag tror inte vi hade fått nått avspänt dressyrpass i alla fall. Men nu kunde vi ju hoppa över hindrena istället... vi tog oss över vattnet också=) Men hon va väldigt pigg så jag hoppas hon är lite lugnare ikväll.

Kommentarer
Postat av: P

Önskade att någon hade tränat att hälla vatten på mitt huvud när jag var liten...då kanske man hade klarat sig från kallsupar i duschen ;-)

2012-02-02 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0