Hopptävling

Tävlingen igår kan väl summeras som att hästen va bättre än ryttaren=) I första klassen gick det bra vi fick 4 fel för en rivning så helt ok, i andra klassen fick vi 6 fel för ett stopp+tidsfel, fast det var inte ett stopp utan jag som vände ifrån grrrr.. dålig pilot, sen kändes det som att vi kom fel på alla hinder, fast det gjorde vi inte riktigt. Kom lite nära på första hindret och sen kändes det som att jag inte hade nån kontroll och tog inget beslut till andra hindret så då vände jag ifrån, sen hoppade vi tvåan kom dock nära igen.... sen kom vi bra på 3+4, femman va kombination hon stod emot lite och jag red för dåligt så kom in lite långsamt så hon fick hoppa långt ut sen kom vi bra 6+7 och nära på sista. Duktig häst som hoppade trots tafflig pilot, men nästa gång gör vi det bättre=) tänkte inte visa filmen men kan ju vara kul för er att se en dålig runda så ni ser förbättringarna sen (förhoppningsvis) Fast jag klippte om den så det ser ut som att vi blev felfria=)



Plopp är mycket bättre och går nu obehindrat men har stått inne sedan torsdags och tycker det är måttligt roligt, vi ska in och ultrajluda senorna på onsdag så får se vad det är då. Han har iaf fått lyxmat som han älskar trots att det är medicin i=)

Olivia tar sej framåt nu med en väldans fart om hon vill, hon kryper inte men tar sej framåt .

Idag har vi provat pulkan ute


En tuff bodysiut har hon fått också=)


Har märkt att det inte går att kommentera inläggen jag gör på mobilen tydligen fast det ska gå=/ Men nu kan alla kommentera tycker jag=)



Kommentarer
Postat av: Crazyangel [vardagsblogg om allt från barn till massor av hårtips, löshår osv]

Vilken glad liten skrutt :)

2012-02-13 @ 21:02:36
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anne-Li

Gullunge!

2012-02-13 @ 22:18:35
Postat av: P

Fina Lotti :) Olivia kör ju samma sak som jag gör på yogan, plankan och krokodilen eller vad det nu heter allt för nåt ;)

2012-02-14 @ 20:13:30
Postat av: Hanna

Söta lilla knubbis :)

2012-02-15 @ 12:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0