Halta Lotta (igen)

Lotti har fått en hovböld igen, hade en för nån månad sedan också men den här va värre och Börje har karvat bort en bra bit av hoven:( men va väl ändå på rätt bra ställe så det borde inte vara några problem att få på en sko och hoppas på att hon blir ohalt snart så jag får rida:) Lotti går nu i en egen hage, inte jätteliten men hon är nog måttligt nöjd ändå. Jag får se hur halt hon är imorgon annars får hon nog gå med Latina igen å då blir hon nog glad:) Jag skulle ju ha hopptränat i torsdags och varit på sadelprovning i fredags men det blev ju inget av de eftersom det va på torsdagmorgonen som hon va halt. Jag som va så taggad för träning. Åkte iaf med Petra till Mustang så hon hittade sej en sadel. Nu blir det väl att förbereda inför Olivias 1-årsdag på onsdag, tänk vad tiden går fort. Hoppas på finväder så blir det besök på furuvik på dagen då. Men morgondagen börjar med att pussa på Lotti


Kommentarer
Postat av: Anonym

och där går dom så gulligt tillsammans med varsin silverfot...

2012-07-15 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0