Ridsugen......

Nu är jag verkligen ridsugen, kom precis på att jag inte har ridit sedan förra torsdagen i Sundsvall, det är alltså 9 dagar inte konstigt att det börjar rycka i ridsuget=) Men idag ska jag iaf få rida för Olivias farmor och farfar är så snälla så Olivia ska få sova där inatt så jag kan ta det lugnt och njuta i stallet med bästa pållan=) (Micke är borta hela helgen) Och imorgon åker jag och släpper ut hästarna och sen får jag frukost i Norrsundet och hämtar Olivia.. kunde inte bli mer perfekt=)

Igår fick Lotti vara dressyrhäst och stand in för Latina när Petra tränade för Ia. Duktiga va dom också, Petra fick kämpa lite med tanke på att Lotti inte tränat ordentlig dressyr på ett tag..
Hade bara mobilen så ingen superbild direkt.
 
Jag och Olivia har haft lite strandhäng i 2 dagar tillsammans med några andra. Olivia tycker att det är lite läskigt vid havet, speciellt om man går ifrån henne, men istället så har hon kunnat sitta still på filten vääääldigt länge för att vara henne. Men tillslut igår kröp hon iväg själv ner till vattnet och kände på det men vände ganska snabbt igen... hehe pluttan man kan inte vara modig jämt=)
 
Nu på morgonen har jag och Olivia bara myst inne, eller ja jag låg i soffan och hon möblerade om hela lägenheten och hittade på hyss=)
Inge avslöjande
 
Bollen har hon burit från vardagsrummet till köket och lagt i lådan... å den är faktiskt tung=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0