Träning+Träning

Igår började äntligen höstterminens hoppträningar för Leif, vi va bara 3st i min grupp igår så det va lite lyxigt:) Lotti va inte på topp men vi gick nöjda därifrån iaf. Hon va spänd som resulterade i att hon stängde av mej och det kändes som jag bara drev å drev. Men trots de så funkade hoppningen rätt bra och jag backade inte av för att hon stod emot så det kändes bra. Vi hoppade fram på 3 låga räcken på en rak linje med 6-7 språng emellan. Och sen en serie med bom, räcke, två galoppsprång, bom och räcke. Det va alltså 3 språng mellan hindrena och det sista räcket höjdes eftersom och blev rätt högt tillslut. Sen bana med 10 hinder, ett stopp på vattnet men resten gick bra. Jag har ju faktiskt hoppat vattenmattan hemma ganska mycket i sommar och den brukar hon inte stanna på nu, men när hon redan va lite avstängd så spelade det nästan ingen roll hur mycket jag tröck sporrarna i sidorna.

Den här veckan har gått väldigt fort tycker jag och imorgon ska vi ha lite kräftskiva i Strömsbro med Mickes och mina föräldrar. Myspys förutom att jag har klockan på före 5 för att göra västerbottenpaj men vad gör man inte ;) tog mej äntligen ut och sprang igen i tisdags, har blivit lite dåligt med de dom senaste veckorna men nu hoppas jag komma igång igen :)

Hittade den här bilden från förra helgen när Olivia och Maja vågade sej in i vattenfontänerna på stortorget, Olivia lyckades dock inte komma ur helt torr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0