Slit och släng

 
Jag och Olivia har inte varit hemma många minutrar dom senaste dagarna, i söndags va de ju full fart som ni vet och igår började vi med att gå med Linda på stan en stund. Skulle inte ha nått men mysigt att bara strosa runt lite. Åkte till stallet vid 12 och mockade mm sen stannade vi hos Maria och Milton på hemvägen och va där några timmar innan vi åkte hem. 
Idag åkte vi till Owes en sväng, glömde ju köpa nåt till Lucas igår när vi va på stan. Blev en sväng på Underbarn och köpte lite strumpor till Olivia. Sen åkte vi vidare till Köpis, orkade inte åka hem för jag skulle till stallet och hovslagaren om ett tag så tänkte att Olivia kunde sova i vagnen när jag kollade i lite affärer. Hade presentkort på Gina tricot och Kappahl och hittade faktiskt 2 par byxor och 1 tröja ( inget på rea såklart ) Jag kan nästan bara handla till mej själv om jag är själv annars blir det bara till Olivia nu för tiden:) 
Gick ett varv på Ikea också och köpte två tyglådor till en vägghylla som Olivia fått på rummet, all förvaring är bra förvaring! Sen tog vi en varsin korv på Ikea. Väldigt praktiskt att ge Olivia och 15:- för lunch till 2 personer är ju överkomligt:)
Sen åkte vi ut till stallet och väntade på Börje, det skulle dröjja ett tag innan han kom så då snodde jag Sture och vi tog en promenad. Jag tycker det är mycket roligare att promenera om man har en hund med så jag passar på att sno han vid tillfälle, jag tror inte han klagar över att få följa med heller:)
När Lotti hade fått nya fötter åkte vi raka vägen till Kim i Oppala och hälsade på hennes lille Lucas, man har ju glömt hur små dom varit. Och Olivia fick leka med Vincent, fast han tyckte nog mest att hon röjde bland hans leksaker:) bjudna på mat blev vi också. Supertrevligt!
När vi kom hem va det läggdags för Olivia och imorgon är det första inskolningsdagen så vi ska vara där vid 9.15. 
 
Fick sms om att Leif är sjuk så hoppträningen är inställd imorgon... Typiskt... Men Maria ville åka dit och hoppa lite ändå så det blir bra. 
 
Stöldgodset:)
 

Kommentarer
Postat av: P

Finaste Sture :)

2013-01-10 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0