Roligt

Nu är det roligt att tävla igen =)

Lotti har skött sej väldigt bra dom 2 första dagarna med en vinst i första klassen som va LB:3 på 68% den som kom 2:a hade 65% sen i andra klassen igår så började det åska när vi red fram och sen kom störtskuren så vi va lagom blöta tills det va dags. Lotti kändes jättefin när jag kom in på banan men sen när jag skull till att börja programmet så fick hon syn på ett paraply så varje gång vi red mot kortsidan mot publoken så blev hon spänd och ville helst inte gå där, lyckades genomföra programmet och fick 62% så det var ju helt ok.
 
Lotti hade varit lugn under natten och inte alls grävt mycket. Jag startade 9.32 idag så det va bara att knoppa och rida, hon kändes super på framridningen och inne på banan va hon helt avslappnad men istället så blir hon då lite loj jämfört med när hon är spändare men jag är så glad för att hon är avslappnad så det gjorde inget=) Jag va jättenöjd efter ritten, hade en enda miss och de va att hon bytte i ena förvända men det lyckades proffsfilmaren missa filma för hon blev väl så nervös när det strulade lite=) Poängen kändes väldigt låg om jag jämför med hur det kändes igår och jag bara fick 1% mer men det visade sej att domaren låg väldigt lågt och vi kom på en 3:e plats =)
Här är film från LA:3, film på LB:3 kommer senare.
 
Nu är det snart dags att gå och ge några hästar lite kvällsmat, vi va ut på en mysig skogspromenad för ett tag sedan och innan det va jag och mamma in till Birsta city och shoppade loss lite=) en klänning till Olivia och en liter jordgubbar som vi har gottat oss på i det härliga vädret som vi har här (hoppas ni har det lite sämre hemma) ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Shoppade du inget till Lotti? När hon vinner måste hon få present ju! ;)

2013-06-16 @ 17:51:26
Postat av: Mamma

Håller med. Däremot glömde bloggaren skriva att hästskötaren shoppade ett turkost håruppsättning till ryttaren =)

2013-06-17 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0