Ryttargala

Har precis lagt mej i sängen efter en kväll på läkerolen på ryttargalan och en natt på stan ;) Galan va iaf trevlig men maten va inte speciellt bra, väldigt smaklös. Efterrätten va däremot väldigt god :) ett bildspel rullades under kvällen så Lotti och Olivia fick vara med på ett hörn. 
 


Mängder av priser delades ut och modevisningar hölls men när allt va klart så dog det av lite. Petra som inte har så många bussar att välja på bestämde sej för att åka med 22.20 bussen och mamma skulle åka med den också men sen ringde pappa och han skjutsade hem dom. Jag skulle gå hem själv genom sätra så blev glad när pappa kunde skjutsa hem mej istället men innan dom hann komma så slutade det med att jag åkte med ner på stan iaf fast jag inte skulle :) vi va på helt enkelt först och tog några drinkar sen pga vissa omständigheter så blev dett snabb iförflyttning till Harrys och lite dans där. 
 
I morse så skulle jag och mamma rida upp till ridhuset men Plopp hade kolik igen så mamma gick med upp istället. Jag körde ett ganska kravlöst pass där hon fick gå i en avslappnad g. låg form och hon kändes fin idag. 
 
Orkade inte skriva klart inatt så nu fortsättningen! 
I onsdags va jag också upp till ridhuset och då körde jag lite intervallträning inne, man måste ju göra lite roliga saker ibland också;) idag blir det en uteritt men underlaget är ju så hårt nu så blir väl mest skritt. 
 
Jag hade ju massa saker jag behövde göra den här veckan också och faktiskt så hann jag ner en megasnabbis på stan en dag och hittade en klänning till galan och ett linne till jobbfesten och även ett par jättesköna klackskor :) 5cm klack är mycket för mej de! Och dessutom så ringde en försäljare från 3 i onsdags så då beställde jag en ny fin telefon och den kom redan på torsdagen :) Gissa villen färg jag tog?
 
 
 
Nu ska jag sätta igång med städning och även gå till tvättstugan som jag bokat idag. Sen i em blir det en tur på Lotti innan jag åker vidare till Norrsundet för mat och hämta sötnötan som varit där hela helgen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Pga vissa omständigheter!? Hoppas ni hade kul iaf :)

2013-11-24 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0