Ojdå

Är det ok att gå och lägga sej 20.50?? Det känns iaf väldigt skönt, fast nu har jag kollat igenom lite dressyrprogram och lite bloggning nu så klockan hinner bli lite mer iaf :) 
Jag och Olivia har varit själv hemma i em så vi lyxade till det med kinamat och sen blev det lite städning innan läggdags. 
Snygg bild på Olivia med en fin mössa som Petra sytt :) ser lite rolig ut när den står upp men fin om man trycker ner lite. Fast nu har hon fått en till som inte är lika hög ;) jag fick också en jättefin!!
Kommer att användas flitigt

Igår red jag upp till ridhuset och det va faktiskt första gången på väldigt länge som jag inte tog transporten dit:) Hade kandaret och Lotti känns fin. Jättebra ibland men ibland hittar hon lite kryphål om jag inte är med på noterna. Red iaf igenom MsvC:2 programmet en gång och det gick helt ok. Vi är laddade inför helgens tävlingar så jag hoppas att jag slipper bli besviken.... Men ska tänka positivt och tro på att Lotti (och jag) sköter oss. Får rida för 3 olika domare så de är ju lite kul iaf. 
Det blev en uteritt i söndags ändå, mest för att jag ville rida i nya sadeln och det va så skönt med lite härlig morgonluft efter lördagen ;) perfekt underlag också när det hade töat lite. Busred några varv på en åker också så hon fick frusta på ordentligt. Jag känner mej iaf nöjd med sadeln och Lotti verkar trivas och känns mjuk i ryggen. 
Idag har Sofia ridit och imorgon blir det hoppträning. Vila på torsdag och lite lätt ridning på fredag inför helgen. 
Nu tillåter jag mej själv att sova :)


Kommentarer
Postat av: P

Verkligen snygga mössor ;) Klart Lotti kommer fixa det där galant! Gå in i collecting ring när du får, så hon hinner spana lite inför första klassen :)

2014-02-05 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0