Fullt upp

Mamma å pappa åker till Mexico och jag får fullt upp. Hehe nädå men dom prickade ju in rätt tid att åka så dom slipper skotta. Idag tänkte jag ha en lugn em när jag va stalledig men jag kom inte hem förren 19.30. Först fick jag skynda mej hem och byta om sen hämta Olivia så snabbt som möjligt (vilket inte är så lätt) hon vill helst springa i korridoren en halvtimme och sen gå väldigt sakta till bilen. Vi åkte raka vägen till vianor för att dom skulle byta ut nån olja som dom tydligen haft i fel på servicen så det tog väl ca. 20min. Sen skulle jag ut till Harkskär och slå på en sko så vi stannade hos Farmor och fick lite mat där och Olivia fick vara kvar där när jag åkte och skodde och det gick såklart jättebra, hon hade gömt sej under en filt när jag kom tillbaka :) det roliga är bara att när Olivia gömmer sej och man frågar något så svarar hon aaa lite tyst, hon tror väl att hon inte hörs när hon gömt sej heller :)
Coolingen

På vägen hem stanna vi i Strömsbro och tog in posten, skottade lite och ställde fra soptunnorna så ja inte är det svårt att få dagarna att gå iaf :)

Imorgon jobbar jag kväll så åker ut till stallet på morgonen och fixar allt så jag bara kan åka ut och hämta Lotti på kvällen innan hoppträningen. Blir många turer fram och tillbaka men men. 
Igår tog jag transporten till ridhuset och trimmade lite, tog vanliga tränset och red mest lite lösgörande med mycket övergångar. Hon va ganska stel i galoppen från början men kom igång sen, gjorde lite förvänd, enkla byten och lite riktiga byten. Hon är ju oftast efter i bak men ett såg jag i spegeln att de va rent så det är bara att nöta på. Är ju Hanchenträning i helgen och då får hon gå båda dagarna så hon är nog trött till måndag :)
Svettig Lotti

Kommentarer
Postat av: P

Bra att du får dagarna att gå så du slipper sy mössor! ;)

2014-01-15 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0