Snart snart

Bara två jobbdagar kvar nu till semester. Idag jobbar jag 10-19 sen är det bara en dag kvar och dessutom Olivias födelsedag på fredag 😍 det blir ett enkelt kalas på em eftersom vi jobbar båda två. 

Tävlingen i lördags gick väl hyfsat, det va varmt och svettigt men i 1,05 va vi felfria ända till sista hindret i omhoppningen då Lotti fick syn på lite bommar i anridningen som låg på banken bredvid hindret och stannar ca 10m före, jag lyckades inte få fart på henne igen så det blev en volt och 4 fel plus 4 tidsfel. I 1,10 hoppade hon fint på framhoppningen men vi rev 2 hinder i grundomgången, första hindret och ut ut kombinationen. Första hindret skruvade hon sej lite över och i kombinationen fick hon inte upp frambenen ordentligt. 
På kvällen grillade vi i Strömsbro och badade lite i Olivias pool :)


På söndagen va jag med Petra till Edsbyn när hon provred en fin häst och vädret va lite sämre då så det var välplanerat :) Olivia släppte vi av efter vägen så hon sov hos farmor och farfar till måndagen. 
Den här veckan har jag som sagt inte varit ut till stallet nått men Lotti motioneras av Elin så det är toppen!! Ska försöka rida nån dag i helgen iaf :)

Man kan ju inte sova när det är så varmt, känns som det är långt kvar till uppstigning men Olivia kanske också vaknar tidigt. Får väl försöka somna lite till nu då 😴


Kommentarer
Postat av: Rebecca

DAGS ATT UPPDATERA NUUUU! ;)

2014-08-13 @ 21:23:13
URL: http://www.annarebeccahallqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0