Värme

Man kan ju inte klaga på vädret den här veckan ☀️ MEN när man jobbar och springer i trappor så svetten lackar så är det i varmaste laget. Men underbart för alla semesterfirare 😉 
Lite typiskt att jag ska tävla på lördag så jag har inte kunnat fuska med ridningen som jag hade kunnat gjort annars och spenderat eftermiddagarna vid vattnet :) men nästa vecka tänkte jag ha lite stallfri vecka och försöka packa å fixa en del för flytten och Olivia fyller år på fredagen också 😃 men förhoppningsvis blir Lotti riden några dagar iaf så det bara är att trimma på inför Gripenmeetinget sen på semestern :)

Igår blev det en skogstur och idag hoppade jag på ridbanan. Lotti hoppade lite halvdåligt men gör det snällt och va duktig med vattnet idag också. Avslutade med två språng där hon hoppade väl och bra men lyckades snubbla till ett galoppsprång efter landningen, men höll sej på benen iaf som tur var. 
Får se hur trött hon blir efter första klassen på tävlingen om hon orkar två klasser (det gör hon säkert) hon har blivit ganska flåsig nu när jag hoppat. Men dom får sova inne natten innan iaf :) 
I tisdags blev det iaf lite poolhäng ute i Norrsundet och efter bjöd Mickes föräldrar mej, Olivia och Henke på lite grillat. Supergoda vildsvinsbiffar tror jag de va iaf. 

Snyggaste pottposen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0