Mycket roligt!!

En vecka till har gått, Mino blev 2 veckor igår och det flyter på med honom. Han har varit ute på massa utflykter redan men vet inte så mycket om de då han mest sover sej igenom aktiviteterna :) Fast han börjar vara mer vaken också och även visa sina röstresurser emellanåt! Dock har han tagit igen det idag då han mest sovit och även fick lägga sej tidigt nu så får väl se hur natten blir 😬 än så länge så har nätterna varit väldigt bra så får väl se hur länge det varar. 

Lotti har även hon haft en bra vecka, eller hon kanske inte tycker de men hon har iaf presterat bra 😉 
I tisdags startade Emma kycklingdressyr på GPK och det gick bra. Dom fick ihop 66% och en 3:e plats 👍🏻 
På onsdagen körde jag henne till GRS så Carro fick rida lite inför hopptävlingen i torsdags som även den gick väldigt bra så dom slog till med en felfri runda i 1,10cm och tiden räckte till 3:e platsen 👏🏼👏🏼👏🏼  En lite dålig film här :)
http://youtu.be/4d9IQYPnqM4

I fredags svingade jag mej upp i sadeln igen och det kändes faktiskt helt ok
Blev ett kort pass på ridbanan och Lotyi kändes bra, himla tur att man haft snälla människor som ridit och hållt igång damen så det bara är att rida som man vill nu :) Mamma följde med till ridbanan och Mino sov snällt i vagnen. 
I lördags red Sofia ut på en lugnare tur och igår fick hon välförtjänt vila. Idag tog jag med Lotti och Mino till ridbanan för ett pass och Mino sov snällt även idag så det blev ett lite intensivare dressyrpass idag och Lotti va lite mer bångstyrig idag och försökte springa ifrån arbetet lite, men man kan ju inte ha för höga krav varken på Lotti eller mej 😉 även om Lotti gått mycket så blir det ju olika ridning beroende på vem som rider. Får väl se om jag har träningsvärk imorgon. 
Lite bonusbilder från veckan som gått:




Min nya favvofrukost, bananpannkaka med hallon :)
Mickes dammprojekt :)

Kommentarer
Postat av: P

Kycklingdressyr!? Nått för mina småkycklingar?🐣😜

2015-04-14 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0