Hemlis

Idag fixade jag och Micke med en riktig hemlis :) båda barnen sov borta igår. Mino för första gången men han skötte sej perfekt med sömnen :) 
Kvällen igår var så lugn, helt tyst när vi åt middag och sen va jag ute i stallet och pysslade lite med Lotti och förberedde så att det skulle gå fort idag då vi ville komma iväg senast 7 på våran utflykt :)
En utflykt till Mora gjorde vi och med oss hem fick vi denna bedårande kille 😍


Snabba kast har det varit då jag kontaktade uppfödaren i söndags. Vi var och hälsade på dom i tisdags och idag hämtade vi honom :) Lilla Leo 💜

Noggerdog's Lagerkrans är hans riktiga namn och det var bara han som var ett altarnativ för oss

10 valpar var de totalt men bara 2 var kvar. Jag hade direkt fastnat för Lagerkrans då jag gillar färgen och sen visade det sej att den andra som var kvar bara hade fått ner en pungkula. Och jag vill ju gärna prova ställa ut mm :) enm pigg å glad kille som även gillar mat. 
Bara några visste ju då om detta och inte ens Olivia visste fast hon var med när vi hälsade på dom men visste inte att vi skulle köpa.
Vi åkte först och hämtade Mino i Strömsbro så mina föräldrar fick träffa honom och sen kom Olivia hem med farmor och farfar. Hon fick gå in först och blev såklart jätteglad även fast han kjjsov då 😊
Han har sovit mest hela tiden sedan vi kom hem. Men ätit, druckit, kissat och bajsat har han hunnit med iaf. 


Nu ligger han under täcket med mej i sängen och jag ska försöka få lite sömn innan barn och hund vaknar igen :) 
Myspys 😃
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Redan bortskämd med att ligga i sängen =)

2015-09-20 @ 05:59:04
Postat av: Anonym

Vilken gullig valp🐶vad är det för ras?marie

Svar: Det är en whippet 😀
Agge

2015-09-20 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0