Laddad

Ja nu är jag laddad inför hopptävlingen på lördag, det ska bli roligt nu när man provat hur hon var på tävling en gång. Hoppade lite på banan vid stallet idag och det gick som på räls:) både jag och hästen skötte oss.

Imorgon ska jag och Olivia på föräldrarträff, den här gången skulle vi prata om kost. Jag längtar tills hon är 4 månader så man får börja ge smakportioner:) har ingen lust att amma längre än nödvändigt jag. Hon har fått en stol nu också så det är bara maten som saknas:)

Imorgon eller idag är det visst nu:) fyller pappa år och han ska få den bästa presenten! Två salamikorvar, en brännvinsost, 6-pack miniportello flaskor och en dumlepåse.. Tror ni han blir glad? Är ju omöjligt att hitta på nått at köpa, blir ju alltid typ strumpor, vantar eller nått sånt. Nu får han iaf nått han tycker är gott:)

Nä dax att sova nu!


Kommentarer
Postat av: P

Lycka till!! Kommer gå som en dans :)

2011-10-07 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0