Dilemma

Det är ju bara att inse att när ridstövlarna gått sönder för tredje gången och ridskorna har fler hål än en grevéost så är det dags för nya skor, men vilka vill jag ha???? Jag ska laga stövlarna igen men uppenbarligen så håller dom inte att användas för mycket så det är nog bra att ha skor och chaps också.
Jag har kollat runt lite, jag vill ju ha skor som är sköna och som går att använda hela året. Helst vill jag ha svarta men dom som jag hittat som verkar bäst just nu finns bara i brunt=/ men de är väl inte hela världen. Fast jag måste köpa svarta chaps för jag har ett par tävlingsskor i svart men dom håller inte att ha till vardags.
Det största dilemmat är ju ändå priset, ska man köpa de man verkligen vill ha så är man ju uppe över 2000:- på en gång men men.
Ska nog prova dom här skorna och chapsen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0