Dåligt!!!

Det blir dåligt med inlägg här, är väl för att det inte är nå tävlingar nu.
Men Lotti hålls igång för fullt iaf, hon vilade ju så länge för hovbölden så hon behöver inte direkt nån vintervila nu när hon faktiskt blir vuxen också:) men det blir väl lite lugnare över julen kan jag tänka.
Jag har planerat att jag ska starta 2 dressyrtävlingar i januari då Storvik och Högbo har helgerna efter varandra och ev. blir det LA debut i Högbo om vi är i skaplig form:) så nu blir det dressyrtrimning i vinter.
Den här veckan tänkte jag försöka få plats i nån hoppgrupp för Leif annars blir det nog ingen hoppträning den här veckan. Till nästa termin så vet jag inte riktigt hur jag ska göra med hoppträningen jag tycker både Leif och Alex är bra, jag får väl se när jag varit med nån gång för Leif nu vad jag tycker sen beror det ju på om det finns nå plats också.

Igår va jag och Olivia på barnsång i strömsbro vilket uppskattas av lilla damen då det finns massa leksaker i lekrummet efteråt.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska fördriva tiden med men kanske att vi kan ta oss ner i det där källarförrådet som behöver rensas=/
Snart får man ju börja julpynta också:) fast jag tror inte att det blir någon gran inne i år för det känns som den mest kommer bli nerriven av tre stycken här hemma.

Den stackars katten som sitter fast i trädet hos farmor sitter nog fortfarande kvar där iaf igår em. Han från Ockelbo som jag fick tips om va där och klättrade nästan ända upp till katten men självklart så tog sej katten ännu högre då :-( tror dom skulle försöka igen.

Olivia har lärt sej att peka på näsan:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nej, över jul ska vi öka träningsdosen!! Jag är långledig :)

2012-11-20 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0