Snart så

Ska vi nog få till den där nollan i 1m =)
Vi har varit på hopptävling idag och hoppar 90+1m, i första klassen gick det bra och vi fick en rosett. Jag är nöjd med mej själv också förutom vid ett hinder där det blev lite mycket rattande.
I 1m fick vi 4 fel för rivning på första hindret, vi kom inge tokit eller så på det men Lotti glömde helt enkelt att lyfta på fötterna så det blev en grov rivning men resten av banan hoppade hon högt över. Jag rattade för mycket igen på samma hinder som i första klassen. Det syns inte så mycket på filmen men på fjärde hindret fick jag en riktig knuff i stjärten och tappade konrollen efter (vilket syns) men sen höll jag mej i manen=)
Nästa helg satsar vi på felfritt i Högbo!
 
90 cm
 
 
1m
Det vägrar bli rätt film inlagd, datorn vill bara lägga in samma film igen så ni får klicka här istället
 
 
Snälla tant Sara har hjälpt till med Olivia idag och på morgonen va hon med morfar. Supertack för de!!!
På em var vi till lervik och fixade nför ponnydressyren imorgon (tävlingen som gud glömde) massa småtjejjer var där och jätteduktiga men inte många vuxna. Funktionärslistorna är fortfarande inte fyllda men det ska väl gå ändå.
Nu är jag så trött så det blir nog tidigt i säng ikväll.

Kommentarer
Postat av: P

90 cm såg ju fin ut, men jag hade velat se 1m med hindret som Lotti glömde oxå, inte 90 två gånger ;)

2012-10-20 @ 21:29:48
Postat av: Svärmor

Ni är jätte duktiga kram

2012-10-20 @ 21:40:54
Postat av: P

Hon spanade väl in människan vid sargen efter hindret...Duktiga!

2012-10-21 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0