På bättringsvägen

Jag hoppas verkligen att hältan ska släppa snart, idag skrittade jag och Petra ut men vi gick in en sväng på skogsbanan och provade trava lite och faktiskt kändes hon inge halt i höger varv:) men om man longerar på hårt underlag så är hon fortfarande halt men snart så.... Fast hon har visst trampat av sej en sko idag också så det är bara att leta imorgon...suck...

Efter en härlig morgonridtur så åkte jag ut till Jäderfors och tittade på hopptävlingar med första omgången i div 2. Jag och Lotti skulle troligtvis ha varit med egentligen:( men förhoppningsvis kanske vi kan nån av dom andra omgångarna.

Nu ser jag fram emot en ledig men nästan fullspäckad vecka, fast det är bara roliga saker så det ska nog gå bra:)

Mamma och pappa har tydligen bokat en sista minuten resa och åker om två veckor....vaddå avis!!!

Gosfian:


Kommentarer
Postat av: P

Jag vill också åka utomlands... Men vi kanske får rida snart iaf!?

2012-09-09 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0